De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG AP81UB25SH op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

d*********@g******** 26-02-2023

Licht en wendbare stofzuiger

Geschreven voor: AEG AP81UB25SH

Ik was op zoek naar een stofzuiger die je gemakkelijk pakt en makkelijk de trap op en en af nemen. Daar is deze ideaal voor. Je haalt hem genakkelijk van de muur om snel even iets op te zuigen. Licht in gewicht dus gemakkelijk even boven stofzuigen. Het nadeel is dat je er niet je hele huis in 1x mee kan doen, maar hij laat vrij snel weer op.

Maikel 26-02-2023

Erg tevreden!

Geschreven voor: AEG AP81UB25SH

Ik ben erg tevreden over de stofzuiger. Hiervoor had ik een normale stofzuiger en dit is echt een wereld van verschil. Hij is relatief licht en er zit voldoende kracht in. Wat mij vooral goed bevalt is de wendbaarheid, doordat de kop en steel los van elkaar bewegen kun je gemakkelijk onder bedden etc stofzuigen. De accu gaat ook lang genoeg mee, alleen op volle kracht is hij wel binnen een paar minuten leeg. Enige nadeel is het docking station wat verplicht aan de muur bevestigd moet worden om hem op te hangen.

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Gewicht
  • Zuigkracht

Minpunten

• Docking station

Jessiekdw 22-02-2023

Aanrader!

Geschreven voor: AEG AP81UB25SH

Het design van deze steelstofzuiger sprak mij meteen heel erg aan. Het is een hele fijne stofzuiger, heel erg blij mee!
Ik gebruik ‘m nu een paar weken en ben echt super tevreden. Kan er alleen maar positief over praten.

De stofzuiger is makkelijk in gebruik. Je pakt ‘m veel makkelijker om even wat schoon te maken dan een normale stofzuiger. Geen gedoe meer met snoeren die in de weg liggen of het achterstel dat je overal naar toe mee sleept.
Doordat de steel en mond los van elkaar draaien kun je gemakkelijk lastige ruimtes bereiken en bijvoorbeeld onder de bank of bed stofzuigen.

Met de verschillende standen kun je over allerlei oppervlaktes heen.
Wij hebben een kat in huis en een vloerkleed. Hier blijven vaak wat haren inhangen. Met de steelstofzuiger is het vloerkleed nog nooit zo schoon geweest. De zuigkracht evenaart een stofzuiger met snoer. Persoonlijk vind ik het bij deze steelstofzuiger zelfs beter!

Deze stofzuiger kun je ook voor de trap gebruiken. Door het onderstel eraf te halen en te gebruiken als een soort kruimeldief. Binnen no time is heel het huis schoon.

Waar je wel rekening mee moet houden is dat de accu snel leeg is wanneer je de stofzuiger op de hoogste stand zet.
Wat wel heel fijn is, is dat de zuigkracht niet afneemt wanneer de batterij bijna leeg is!

Pluspunten

• Krachtig
  • Makkelijk te gebruiken
  • Geen gedoe met snoeren
  • Uitwisbaar filter

Minpunten

• Accu

r*******@g******** 17-02-2023

Super fijnevstofzuiger

Fijne stofzuiger
Je pakt hem sneller dan een met snoer en slang omdat je geen stopcontact nodig hebt de roterende borstel doet goed zijn werk en veegt het razend snel op ook zit er verlichting in de zuigmond handig voor onder het bed of bank dan zie je waar er nog stof ligt.
Wendbare zuigmond wel even wennen aan het gewicht.
Hij is zonder stofzak maar met een doorzichtige bak en uitwasbaar filter
Gemakkelijk om te bouwen naar een kruimel dief voor moeilijk hoekkken trap kastje s en laden
Nadeel is geen extra accu
Je moet het laadstation monteren aan de muur
.maar. Ondanks dat een fijne stof zuiger

Pluspunten

• Gemakkelijk om snel te pakken
  • Wendbaar
  • Roterende borstel maart goed schoon
  • Uitwasbaar filter

Minpunten

• Geen extra accu
  • Gewicht even wennen

Reuser 16-02-2023

Goede steelstofzuiger van AEG

Geschreven voor: AEG AP81UB25SH

Onze eerste draadloze stofzuiger! Het was voor ons te veel moeite om elke avond de gewone stofzuiger uit de kast te halen, het snoer uit te rollen en aan te sluiten op het stopcontact. Daarom hebben we nu de AEG 8000 Ultimate stofzuiger naast de prullenbak hangen en pakken we hem elke avond na het eten even op om de kamer schoon te maken. Het gebruiksgemak is daarmee echt geweldig.

De stofzuiger heeft genoeg batterij om snel door het huis te gaan. Als je hem ophangt, wordt hij meteen opgeladen, is makkelijk leeg te maken na het zuigen en de verlichting aan de voorkant toont mooi waar stof en vuil ligt. Het is ook fijn om te zien dat de stofzuiger op de automatische stand zachter wordt als je van parket naar tapijt gaat.

Het enige nadeel dat ik zie, is de automatische verwijdering van haren. Er is een knop op de kop die een mes naar voren brengt om de opgezogen haren te snijden, maar bij ons werkt dat niet zo goed. Je hoort een gerammel dat niet lekker klinkt en de haren blijven er nog steeds zitten. Die moet je er dan handmatig uittrekken.

Al met al alles wat ik me voorstelde van een steelstofzuiger. Handzaam, krachtig en handig. Voor een kruimeldief is ie aan de zware kant maar niet storend.

Pluspunten

• Kracht
  • Bouwkwaliteit
  • Batterijduur
  • Autostand
  • Licht op de kop

Minpunten

• Niet werkende haarverwijderingknop
  • Aardig gewicht

Kz 15-02-2023

Robuust en mooi design!

Geschreven voor: AEG AP81UB25SH

Zodra ik de AEG uitpakt voel ik dat het een stevig en degelijke steelstofzuiger betreft. Mooi van design, echt wel kwaliteit. Iets wat wellicht ook te verwachten is in deze prijsklasse. Hoewel de stofzuiger stevig aanvoelt is deze zeker niet zwaar, fijn in gebruik. Ik ben zeker ook enthousiast over de zuigkracht van deze AEG steelstofzuiger. Er zijn verschillende standen waaronder ook een automatische. Deze past zich aan aan de ondergrond, wat ik erg fijn vind van de houten vloer in de gang naar het tapijt in de slaapkamers. Wat wel als minpunt ervaren kan worden is de accuduur. Zeker op een hogere stand gaat deze kort mee. Zelf gebruik ik de steelstofzuiger voor tussendoor en voor "groot" onderhoud de stofzuiger met snoer. Als ik alleen voor de steelstofzuiger zou gaan kan ik niet met één accu het huis doen helaas.
De stofzuiger wordt geleverd met verschillende opzetstukken, deze heb ik nog niet allemaal gebruikt.
Al met al kan ik de AEG 8000 ultamite zeker aanraden.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Krachtig

Minpunten

• Korte accuduur

p*****@h********** 11-02-2023

Hanige stofzuiger

Geschreven voor: AEG AP81UB25SH

Ik merk dat ik mijn AEG steelstofzuiger sneller pak dan de oude snoerstofzuiger. Je haalt hem eenvoudig uit het oplaadstation zonder te hoeven tillen. Ook bevestig je de steelstofzuiger weer eenvoudig in het oplaadstation door middel van magneten. Doordat de steelstofzuiger lichter en handzamer is, heb je de kruimels na het eten zo opgeruimd. De AEG steelstofzuiger heeft een goede zuigkracht en zuigt ook in de laagste stand al het vuil op. Dit is erg fijn, omdat in de hoogste stand de accucuur aanzienlijk korter is. De kruimelzuiger vinden wij ook erg prettig voor het zuigen van bijvoorbeeld de trap, je hoeft dan niet de hele stofzuiger de trap op te tillen. Al met al zijn wij zeer tevreden, goede accuduur, goede zuigkracht (ook dierenhaar) en een slank maar robuust design waardoor hij gemakkelijk ook onder de meubels kan zuigen. Daarnaast is hij niet te zwaar waardoor hij prettig in de hand ligt.

Pluspunten

• Goede zuigkracht

Minpunten

• Maakt Lawaai

carolina_e 09-02-2023

Een stofzuiger die doet wat hij beloofd

Geschreven voor: AEG AP81UB25SH

Geweldige stofzuiger die doet wat hij beloofd . Is goed wendbaar en zuigkracht is meer dan voldoende . Zuigkracht kan is automatisch maar als je wilt kan je hem ook harder of zachter zetten . Is geschikt voor alle soorten vloeren en vloerkleden . led-lampje in mondstuk is een echte aanwinst . Zo zie je wat je stofzuigt als je omgeving donker is en ideaal voor hoekjes . je kan de stofzuiger heel simpel omtoveren voor een kruimeldief of met uitgeschoven stang gemakkelijk in de hoogte je muurhoeken vrij maken van spinnen webben . Opvangbak is dat wel klein maar snel te leggen . Mocht het opvangbakje erg vuil zijn dan kan je het geheel schoonspelen onder de kraan . Stofzuiger moet voor opladen opgehangen worden maar dit neemt niet veel ruimte in .

Pluspunten

• stil
  • wendbaar
  • geen snoer
  • sterke accu
  • gemakkelijk in gebruik